måndag 7 september 2009

Hösten är här!


Det rör på sig på hästfronten, nya planer och mål.
Hur det färdiga resultatet blir får vi se.

En stor och glad nyhet är att vi hittat ett hem för Sushi, tror det kommer bli bra där!! Hoppas i alla fall!


I Söndags var jag och kikade på uppvisning. Dalpraktiken som sysslar med Pat Parelli Horsemanship visade sina färdigheter och det var väldigt roligt att se. Jag är inte oäven för att prova nya metoder och plockar här och där det jag tycker verkar vettigt. Just nu sitter jag med Horseanality kartan och funderar. För dig som inte vet så är det ett sätta att kategorisera hästars personligheter. Inte så lätt men nyttigt vill jag lova! Tror jag har en häst som är left brained extrovert med inslag av right brained introvert... men vad vet jag, jag är ju nybörjare på den här planen!

Kanske får jag disskutera det med en expert på området :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar