söndag 9 januari 2011

Tentaångest


Min sluttenta närmar sig med stormsteg, om mindre än en vecka skriver jag först teoriprov för att sedan avlägga det praktiska provet.
Suttit ute i solen med kurslitteraturen idag, vet inte om solens strålar hjälpe inmatandet av kunskap, men jag hoppas!
Ett års studier har snabbt förflutit! Resor till Umeå med föreläsningar och praktiska lektioner, plugg hemma vid datorn, praktikbehandlingar på löpande band. Full rulle har det varit minsann!
Vill passa på att tacka alla hästägare som snällt lånat ut sina ögonstenar till mig så jag har fått träna! Det har varit riktigt roligt att träffa så många trevliga hästar och deras hussar och mattar!!
Så nu återstår alltså provet innan jag har diplomet i min hand. Hoppas verkligen att jag klarar det på första försöket..

6 kommentarer:

  1. Håller tre fingrar för dig och hoppas på det bästa!

    SvaraRadera
  2. Lämnar med varm hand över Pica till dig! Det har varit ett nöje var gång du tagit dig an Pica. Hoppas det fortsätter även detta år!

    Tack Helen

    SvaraRadera
  3. Vilken härlig vinterbild!
    Håller tummarna inför din sluttenta, men det klarar du galant!! :)

    SvaraRadera
  4. Kul att du bloggar igen :) Stort lycka till, det går toppen tror jag :)
    /lotta

    SvaraRadera
  5. Varmt lycka till, det går säkert bra!

    SvaraRadera