onsdag 14 september 2011

Efterlysning!

Jag efterlyser era bloggar!!
Ni som läser här, vilka ni nu är.. :D Har ni en blogg som jag får följa?Hästrelaterat är ju mkt intressant tycker jag!! Inspiration tack!!

Kid och jag tränar på, blir några pass i ridhuset varje vecka och dessa varvas med uteritter. Till sällskap har vi numera Cecilia och Lillan!! Kul med någon fler i stallet som utövar samma grenar och Kid han är överlycklig då han fått en beundrarinna! Även hon med stor rumpa, det vill säga Quarter till rasen.

Snart är det dags för en ny Regina-träning och det ser jag verkligen fram emot!! Inte bra att sitta och harva för mkt själv, man lägger så lätt till sig med olater..

1 kommentar:

  1. Svar på din efterlysning: Jag finns på mestomz.blogspot.com. Dit är du väldigt välkommen ;-) För jag vet vad du menade häromdagen, där med hästmulen snusande på dig...

    SvaraRadera