torsdag 24 november 2011

Visst har jag fått en fin header..!!

Det är Moa Nyman som har fixat!!
Själv är man ju ingen datahacker direkt..
Tusen Tack Moa!! Det blev så snyggt!! :D

Har haft lite ont i magen en tid då Kid gick och gjorde sig illa och det visade sig som en tjock och varm sena....... Röda varningslampor blinkade ilsket på min himmel och jag har behandlat som en vettvilling med kyla, kompressionsbandage och elektroterapi. I går tog jag ut en veterinär som gjorde ultaljud på senan och den såg fin ut!! Vilken lättnad!!
Förmodligen har han haft en blödning utanpå senan pga yttre våld, typ slagit på sig själv i hagen.

Egentligen var det ju inget konstigt alls eftersom det är Regina träning om en vecka.. Händer alltid något en vecka innan; kotledvrickning, förkylning mm mm. Borde jag byta tränare eller vad är det frågan om..? Eller är det Kid som tycker att dom träningarna är alldeles för jobbiga ;P

Tänka sig vad man ska oroa sig för de fyrbenta..

3 kommentarer:

  1. Skönt att det inte var något allvarligt med Kid! Den där oron verkar man få leva med när man har djur. Tur att det är värt det :)

    SvaraRadera
  2. Kid har varit en klant sedan han föddes... Skönt att senan var ok! Jag tror inte du ska byta tränare iallafall :)
    Bloggen blev ju urtjusig!
    Kram på er!!!

    SvaraRadera
  3. Kid har varit en klant sedan han föddes....skönt att senan var ok! Jag tror inte du ska byta tränare iaf!
    Bloggen blev ju urtjusig!
    Kram på er!!!

    SvaraRadera