söndag 29 januari 2012

En egen talgboll! (hönät)

Var middagen intas har inte så stor betydelse, bara den serveras snabbt! Här i duschen!!

I dag jobbades Kid från marken vilket börjar bli riktigt skoj nu då han erbjuder svårare saker helt självmant, till exempel som att galoppera lååångsamt och samlat!
Detta med "NH" blir bara roligare för varje gång jag jobbar tillsammans med en häst. Även när jag får låna andras guldklimpar är det lärorikt och utvecklande!

Men det mesta med häst är just nu riktigt roligt!!
Träningen går framåt måste jag säga, även om det tar lite längre tid än det skulle ta om jag inte vore så rigid i mitt träningsschema. Eftersom jag har styrkepass, NH pass och konditionspass inlagt i veckoschemat så blir det inte så många rena westernträningspass.. Men han håller FÖRHOPPNINGSVIS lite längre då inbillar jag mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar