tisdag 7 februari 2012

Tisdagsträning..

.. och konditionsträning står på schemat.
Vi håller just nu på att prova ut en "ny" sadel. Kid passar den fint men min rumpa passar den inte så bra. Kanske kan jag vänja mig med den...


Vi gör trav och galopp intervaller längs sjön. Pigg och glad häst som kunde ridas på lösa tyglar och lyssnade så fint på min röst!! Lycklig matte! Fotot gör inte omgivningen rättvist då det ser väldigt murrigt ut, men där framme ligger iaf sjön.

Mycket trött och gosig häst när vi kommer tillbaka!! På med Back on Track bandage och gosigt täcker för att sen få äta lunchen i solens strålar. Vilken dag..

4 kommentarer:

  1. Men vad skådar mitt öga!! Har du fått tag i en sadel?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Har den på prov, har inte köpt den! :)

      Radera
  2. Ok. Hoppas du hittat den rätte ;)
    Om inte så kanske det är något för mig och Rossi.Hör av dig om du inte är nöjd,ser jättefin ut på bilden,vad är det för sadel?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är en crates. Den är för stor i sätet för mig. Vet inte hur stort säte du vill ha men den kanske kan passa er bättre.

      Radera