lördag 10 mars 2012

Bild från Ride Camp som 2011, Elin Stjernstedh som är fotograf.

Det borde vara förbjudet att jobba på helgen, om det inte är hästjobb förstås.. Solen skiner ute och jag vill inget hellre än att åka till stallet eller till mina föräldrar där resten av min familj grillar korv och myser.

Längtan efter solen är stor! Att rida i T-shirt och utan tjocka långkalsonger vore härligt. Man glömmer dock lätt att med sol och värme kommer bitande broms, leriga hästar och SVETTIGA ridpass i gassande sol.
Det finns alltid två sidor av myntet!

2 kommentarer:

  1. Ride Campen var ju helt underbar. Hoppas det blir i närheten även i år. =)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, det var roligt!! Och i år tror jag det skulle vara ännu roligare, nu när iaf jag lärt känna er mfl. :)

      Radera