torsdag 26 april 2012

Träningskväll

Vi hade Reginaträning på Böle Gård i går!
Som vanligt var det en trevlig kväll!! Vi har fått ihop ett härligt gäng av intresserade människor som är jordnära och ödmjuka! Fika, ridning och hästprat hela kvällen; det bästa av tre världar, helt klart!!

Kid och jag fick träna rakspår i galopp och vi höjde ribban något den här gången, vilket gjorde det lite tungt för både mig och Kidden! Men det var precis vad vi behövde i verktygslådan för den egna träningen mellan lektionerna.
I dag blir det en promenad för att bli av med lite träningsvärk och i morgon repeterar vi!

Vilken tur jag har som hittade Kid!
Han är som handen i min handske; helt perfekt för mig!!

2 kommentarer:

  1. Hej! Vad kul att det går så bra för er och han är verkligen fin din fyrbenta prins ;). Vi red för en dressyrtränare i helgen och det kändes riktigt bra. Ska prova jobba enl. det konceptet nu för att se om Calle kan bli lite stadigare i formen och få ordning på bogarna. /Cia

    SvaraRadera
    Svar
    1. Spännande!!! Alltid kul att "think outside the box" :)

      Radera