tisdag 8 december 2009

Ha begär!

Jag har en ... hm, ..fetisch... Inte skor, inte kläder, inte inredningsprylar..
Nej hästgrejor!!!
Jag kikar på sambon med höjda ögonbryn då han pratar om än det ena än det andra verktyget som "kan vara bra att ha..", jag tänker "karlar....."
Jag är dock likadan fast med dessa hästgrejor...

Många tjejer kan spendera timmar i inredningbutiker såsom IKEA eller kanske på klädaffärer med de senaste modet, inte jag inte. Jag kan kan spendera timmar i hästsport varuhus såsom HÖÖKS, vandra mellan hyllorna och lyfta på varje pinal.
"-man vet aldrig om man hittar nått man inte vet att man behöver"
"-titta vilket funktionellt täcke, det var ju bra pris också"
"-älskling, se vilka fina benlindor, dom skulle ju matcha ett av täckena jag har hemma"

Det låter ju nästan som jag är en shopoholic, men lugn bara, min "feta" kommunlön tillåter inte det, men OM jag skulle få något över så är det ju attans trist att lägga pengarna på ett par gardiner när jag kan få ett täcke med matchande grimma och stallbandage!!
Se, så snyggt... och matchar gör det också..!!
Detta vill nog Lilly ha... ehh..

4 kommentarer:

  1. heej!va kul jag visste inte att du hade en ny blogg :) ska bli roligt att följa!hoppas att allt löser sig med alla hästar...önskar jag kunde ta lilleman, men tid och pengar, det ständiga hindret!hoppas vi ses snart!kram emma

    SvaraRadera
  2. men vilken söt liten sessa du fått!! grattis! och ja.. det där med desperate och greys.. hehe.. som du vet så har ju inte jag och jonas några kanaler längre.. all tid ska gå till allt annat än tv. MEN.. desperate och greys är mina undantag. :) kul med ännu en blogg att läsa! :) kramar

    SvaraRadera
  3. Hmm, förstår dig!! Precis därför jag köpte just det där täcket, så mysigt!! :)

    SvaraRadera
  4. Ahh, alla vandrar vi denna väg i hästpryls-världen! =) Såg ut att vara ett mysigt täcke som sagt, det är nästan så jag undrar om inte Rocken vill ha det också? =)

    SvaraRadera