torsdag 18 februari 2010

Kiddo

Mellan varven tittar jag in på Luckyriders hemsida och kikar igenom annonserna. På den sidan häckade jag flera gånger om dagen förut, när jag var i hästköpar tagen. Det kunde faktiskt vara lite ångestframkallande eftersom jag inte hittade någon häst jag föll för. Jag sökte överallt, på alla hemsidor jag kunde hitta om hästförsäljning och var ett tag inne på att ta vad som helst bara jag kunde hitta en häst som var trevlig och inriden.
Den otroligt sköna känsla som nu infinner sig när jag kikar runt på dessa sidor är efterlängtad.

Känslan av att vara nöjd!
Känslan av att ha hittat hästen!

3 kommentarer:

  1. En kompis såg en häst på blocket hon blev intresserad av

    http://www.blocket.se/vasternorrland/Nordsvenskt_sto__06_25928654.htm?ca=4&w=1

    i Njurunda alltså. Hon har en egen häst där också

    ser ju och låter väldigt trevligt

    Jag sa jag ska följa med o kolla om jag kan och om hon tänker kolla nåt

    Berätta om du får besök av Anna K ! =)

    SvaraRadera
  2. Jag tror jag vet vilken häst det är, hon brukar rida i vår paddock. Verkar trevlig av det lilla jag sett, om det är den hästen vill säga!

    SvaraRadera
  3. Tänkte du kanske hade pejl på hästarna i trakten =)

    Tindras bror debuterade på travet idag och blev femma ;o)

    Guli Glöd

    1 7 ULVSÅS SVARTEN
    2 9 BLIJERVEN* (NO)
    3 5 ELD LUKAS 35,2
    4 6 S.S.CONNY 35,8
    5 11 GULI GLÖD 37,4g

    SvaraRadera