måndag 29 mars 2010

Hemlängtan, innan man åkt..

I påsk ska vi åka till fjällen!
Vi har husvakt och hästvakt och alla kommer säkerligen skötas prickfritt av Carina, så någon oro behöver jag inte kosta på mig.
Semester... var evigheter sen!!!
Kan dock inte ta bort känslan av att jag redan nu kommer sakna Kid.. Ja, det är sant, jag har gått och blivit förälskad! Vill bara vara i stallet hela tiden, pyssla, mocka, rykta, smörja, rida, mysa. Känner mig som en liten flicka som fått sin första häst.
Jag vet att jag skrivit det förut, men det tål att upprepas: "Nörd, Yes Iam"!!!
Har jag tur så kanske den isiga vägen i alla fall smält undan lagom till vi kommer hem!!

1 kommentar:

  1. Åh, vad härligt med en tur till fjällen! Men jag förstår vad du menar... plus att det så här års när solen värmer och ridvägarna tinar fram alltid blir roligt att träna och pyssla i stallet igen. :)

    SvaraRadera