onsdag 14 april 2010

Andra premolarerna


Kid har varit på tandläkarbesök och där fick vi se att han slitit ner andra premolarerna i underkäken något, av bettet. Anande att något var fel men att han hunnit slita ner dem är för mig obegripligt med tanke på hur lite riden han är.

Hur som helst; därav senaste inlägget med sidepulltränset.

Så idag brassade vi till Birsta och handlade ett, köpte också ett nytt bett så får vi se vad Kid tycker om det.

Testade det nya sidetränset ikväll, och det verkar fungera bra så nu är det bara att tuta och köra!
Som vanligt så blev min sambo förvånad över hur nördig man kan bli när det kommer till hästar. Utan att tveka halade jag upp plånboken för att betala Kids "livsnödvändiga" prylar som kostande närmare 700 kr. Vi stannade sedan till på Magasin 1 som hade rea och jag hittade ett par byxor och en tröja för 150 kr och genast blev jag mkt tveksam.. Sambon skrattade och påpekade att jag gott kunde unna mig det!
Hur kommer det sig att det är så svårt att spendera på sig själv??

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar