fredag 16 april 2010

Fredag

Idag är det fredag, helg för vissa, själv jobbar jag på lördag. Tycker inte om att jobba på helger, de är vigda till hästeriet, men men a girl got to to what a girl got to do!

Red Kid på sidepull även igår och det fungerade bra! Känns bra att ha ett alternativ medan jag letar i bett djungeln efter vad just Kid vill ha.
I kväll ska jag och syrran ta en tur och då tänkte jag testa det nya bettet, hoppas han gillar det!

Ridplanen hemma är fortfarande blöt och geggig och hästarna tycker att det är sådär att springa omkring i, även jag, men håller tummarna för några dagar med sol så är det fin på nolltid.
Känner mig taggad som tusan att komma igång på riktigt nu måste jag säga, av någon anledning känns det som det alltid kommer något emellan som gör att träningen stannar av. Tar nya tag och hoppas på medvind ett tag nu!

Våren är här och livet är gött!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar