torsdag 13 maj 2010

Plugghäst eller hästplugg

Försöker ta mig i kragen och sätta igång med teoristuderandet..
Det praktiska är lite roligare.. :)
Har gjort en behandling med uppföljningsplan på syrrans häst idag och i morgon ska Kid få sina andra behandling.

Det är rätt jobbigt rent fysiskt att behandla hästar så jag måste nog ta tag i styrketräningen igen så jag orkar knåda de "små" djuren!

By the way: Vem läser denna lilla blogg undrar jag?
Lämna gärna ett avtryck i gästboken! :)

Kid är väldigt lurvig!!! När stackarn kom till norr i sin yttepytte päls i februari trodde han nog han kommit till antarktis, så han satte då en rejäl vinterpäls trots tre täcken. Han verkar inte riktigt lita på att vintern är över...

7 kommentarer:

  1. haha ... jag läser den ... nästan varje dag ....

    SvaraRadera
  2. Tack för avtrycket tjejer!!
    Anonym vet jag inte vem det är men ändå :)
    Lotti: jag läser din med!

    SvaraRadera
  3. Jag brukar kika in och läsa :)

    SvaraRadera
  4. Jag läser, kanske inte varje dag, men några gånger i veckan. Kram!

    SvaraRadera
  5. Jag brukar oxå smyga in o läsa :-D
    (i smyg ;-) )

    SvaraRadera