onsdag 26 oktober 2011

Regina träning

Jisses vad tiden går fort!! Märker det då det är dags för träning med Regina, det sker nämligen en gång i månaden och jag tyckte nyss hon var här..
Eftermiddagen/kvällen har spenderats i ridhuset, sittandes på på en stol och på hästryggen.
Man lär sig mycket av att sitta bredvid och lyssna och se i lugn och ro tycker jag!! Annat blir det ju när man ska rida själv, lite mer error när det är man själv som skall ta emot alla direktiv ;)
Kvällens pass är jag väl kanske inte så nöjd över, jag var lite spänd idag och hade svårt att koncentrera mig och Kid var nog lite trött i kroppen efter gårdagens behandling (av Anna Karström). Men i morgon tar vi nya tag och repeterar de nya övningarna så kanske det känns lite klarare i knoppen på piloten!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar