lördag 8 juni 2013

Det blir inte alltid som man tänkt sig...

När jag köpte min lilla häst var planen att satsa på att komma ut och tävla mkt och att åka på quartershowerna i söder.
Nu sitter jag här, lite bitter fast jag försöker att inte vara det, och har inte varit på en enda quartershow.
Två års sjukskrivning och en utbrändhet i ryggsäcken gav varken energi eller pengar att förverkliga målet.
Vad ska man göra..
Försöker gilla läget och intala mig att "vår tid kommer". Att stressa hjälper ju inte, jag har lärt mig det den hårda vägen!!
Klaga ska man ju inte göra, kan skratta mig lycklig att jag kan ha en häst!
Och vilken häst sen.. <3 div="" nbsp="">

2 kommentarer:

  1. Än finns det tid för showerna i söder Jenny.:) Vi kommer med all säkerhet se dig och Kid på dom stora arenorna inom en snar framtid.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Katarina, det var snällt sagt!!

      Radera