söndag 2 juni 2013

Nu är vi tillbaka!!

Blogglusten har så sakteliga smugit sig på igen, efter ett långt uppehåll.
Livet har ju varit lite hit och dit sista åren och under det sista halvåret har det hänt en hel del, får väl uppdatera lite om det senare, om intresse finns!
Kan börja med att återge vad som hänt på träningsfronten.
Under hösten/vintern tränade vi flitigt enligt konstens alla regler. I September provade vi för första gången att träna för Jonna Eriksson och jag kände mig otroligt nöjd med hennes metod. I Januari kom hon hit igen och utvecklingen fortsatte.
I slutet på februari började det dock strula, med det ena efter det andra såsom att han slog på sig på senan, med tillhörande vila och ultraljud. Sen kotledsvrickning, snett bäcken och nu senast lite problem med skoningen.
Allt krångel har gjort att hela våren bestått av vila, igångsättning, vila, igångsättning..
Känns tråkigt att inte vara i form inför tävlingssäsongen och att vi missar klubbmästerskapet på hemmaplan!
MEN det viktiga är att favorithästen mår bra!! Nu tar vi nya tag och är det nån som vill hänga med och läsa om vad jag pysslar med om dagarna så kika in här vetja!

Njut av solen och värmen nu!!

5 kommentarer:

  1. Härligt att du är tillbaka!!

    SvaraRadera
  2. Svar
    1. Vad kul Katarina!! Läser om dig och Sune jag med :)

      Radera
  3. oj, vad mycket som hänt sen jag kikade in hit! Men som de brukar säga efter tre saker så brukar det sluta komma olycks saker:D

    SvaraRadera