tisdag 3 april 2012

Testar den här igen!!

Det gick ju inte så bra sist få jag helt enkelt glömde bort den!!

Om bloggmotivationen sviktar.. Jag testar!




Dag 1 - Presentera mig och min häst

Dag 2 – Det bästa/sämsta med min häst

Dag 3 – Redskap/utrustning jag inte klarar mig utan

Dag 4 - Favoritbilderna på min häst

Dag 5 – Något annorlunda med min häst

Dag 6 - Det här shoppar jag helst i hästväg

Dag 7 - Min favoritgrej i stallet

Dag 8 - Min hästs vardagsoutfit

Dag 9 – Mitt bästa hästminne

Dag 10 - Mina drömmar

Dag 11 - En bild från en ridtur

Dag 12 - Det här saknar jag

Dag 13 – En ny tagen bild och 5 punkter som beskriver min häst

Dag 14 – Varför får ridning mig att må bra

Dag 15 – Något jag och min häst har gjort som jag är stolt över

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar